У девятому модулі я розглянула можливості
організації диференційованого навчання Елементами здійснення диференційованого
навчання під час впровадження мого проекту "Здоров’я – найдорожчий скарб" є: учні , що мають проблеми у навчанні, вони виконують доступні для себе, чітко певні завдання на основі продуманого
алгоритму дій. Мають
можливість скористатися допомогою інших учасників групи,
проконсультуватися з вчителем. Такі
учні повинні відчути свою значимість у
спільній справі, відчути, що вони можуть бути успішними.
Для обдарованих дітей я
намагалася підібрати завдання, які допоможуть розкрити їхні здібності і за які
їх можна буде оцінити на високий рівень. Ці завдання підвищеного
рівня складності, вони мають бути творчими та цікавими для учнів.
Таким чином учень знаходиться у центрі
навчального процесу та є його активним учасником.
Немає коментарів:
Дописати коментар