четвер, 17 грудня 2015 р.

       У девятому модулі я розглянула можливості організації диференційованого навчання Елементами здійснення диференційованого навчання під час впровадження мого проекту "Здоров’я – найдорожчий скарб" є: учні , що мають проблеми у навчанні, вони  виконують доступні для себе, чітко певні завдання на основі продуманого алгоритму дій.  Мають  можливість скористатися допомогою інших учасників групи, проконсультуватися з вчителем.  Такі учні  повинні відчути свою значимість у спільній справі, відчути, що вони можуть бути успішними.
Для обдарованих дітей я намагалася  підібрати завдання, які допоможуть розкрити їхні здібності і за які їх можна буде оцінити на високий рівень. Ці завдання  підвищеного рівня складності, вони мають бути творчими та цікавими для учнів.
Таким чином учень знаходиться у центрі навчального процесу та є його активним учасником.

Немає коментарів:

Дописати коментар